Resmi tatillerde de çalışıyoruz, zamlı ücret alıyor muyum?
Resmi bayramlar, dini tatiller hep çalışıyoruz, normal maaş alıyorum. Bu yasal mı, resmi tatil çalışması özel ücretle mi olmalı, kaç katı kadar para verilir? Toplu olarak isteyebilir miyim geriye dönük, kaç yıl önceki tatil ücretlerini alabilirim, kanıt olarak ne hazırlamalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.