Sigorta 'kronik hastalığın için ek prim öde' dedi, yasal mı?

Anonim 21 Nis 2026 İstanbul 355 izlenme
Sağlık Sigortası
Sigortam beni 'kronik hasta' diye sınıflandırıp ek prim istiyor yıllık. Bu yasal mı, sigorta haklı mı yüksek prim almakta? İtiraz nereye yapılır, başka sigorta ile karşılaştırma yapayım mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol