Sigorta 'kronik hastalığın için ek prim öde' dedi, yasal mı?
Sigortam beni 'kronik hasta' diye sınıflandırıp ek prim istiyor yıllık. Bu yasal mı, sigorta haklı mı yüksek prim almakta? İtiraz nereye yapılır, başka sigorta ile karşılaştırma yapayım mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.