Sigorta ölümlü kazada 'kasıt' iddiasıyla ödemiyor, savcılık bana sürüyor sebebi
Ölümlü kaza yaptım, sigorta 'kasıt' diye ödemiyor. Savcılık taksir diyor benim için. İki farklı görüş, mahkeme kararı kesinleşince sigorta öder mi? Ben mağdur aileye ödemek zorunda mıyım kendi cebimden?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.