Sigorta şirketim battı, reasürör öder mi tazminatımı?
Sigorta şirketim iflas etti, benim tazminat dosyam yarım kaldı. Reasürör direkt bana öder mi, ya da sigorta tarafından mı? Hangi prosedürle hakkımı korurum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.