Şirket aracını özel iş için kullandım, kazaya karıştım, görevi kötüye kullanma mı?
Şirket aracını izinsiz, kendi özel işim için kullandım, sigortasız kaza yaptım. Şirket öğrendi, 'görevi kötüye kullandın' diye savcılığa şikayet etti. Bu suç mu sayılır, tazminatı kendim mi öderim? Tutuklanır mıyım, işten kovulma ile birlikte ceza davası da olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.