Şirket aracını özel iş için kullandım, kazaya karıştım, görevi kötüye kullanma mı?

Anonim 26 Mar 2026 336 izlenme
Beyaz Yaka Suçları
Şirket aracını izinsiz, kendi özel işim için kullandım, sigortasız kaza yaptım. Şirket öğrendi, 'görevi kötüye kullandın' diye savcılığa şikayet etti. Bu suç mu sayılır, tazminatı kendim mi öderim? Tutuklanır mıyım, işten kovulma ile birlikte ceza davası da olur mu?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol