Sözleşme süresi bitti, otomatik uzar mı yoksa yenilemek mi gerekir?
Tedarik sözleşmem 1 yıl süreliydi, ay sonu bitiyor. Sözleşmede 'otomatik yenilenir' veya 'yenilenmez' diye açık bir şey yok. Bu durumda otomatik uzar mı, yoksa biten sözleşmeyle satışlara devam etmem yasal mı? Yeni sözleşme şart mı, eski şartlar geçerli sayılır mı uzun süre?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.