Sözleşme süresinde yapılması gereken işi geç yaptım, ceza ödeyecek miyim?
Sözleşmede 30 gün içinde teslim diye yazıyordu, 50 gün sürdü işim. Karşı taraf 'gecikme cezası' istiyor 20 günlük. Bu cezayı ödemek zorunda mıyım, sebep yoğunluk falandı? Mahkemeden indirim isteyebilir miyim, makul süre aşımı sayılır mı 20 gün?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.