Sözleşme yapmadan iş yaptım, ödenmedi, hala alabilir miyim?
Bir kişiye sözleşmesiz iş yaptım, 40 bin TL'lik. WhatsApp'tan anlaşmıştık. İş bitince ödemiyor 'sözleşme yok' diye. Mahkemede haklı çıkar mıyım, mesajlar yeterli mi delil? Sözleşmesiz iş geçerli mi, hangi şartlarda kazanabilirim alacak davasını?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.