Sözleşme yapmadan iş yaptım, ödenmedi, hala alabilir miyim?

Anonim 22 Şub 2026 Gaziantep 130 izlenme
Sözleşme Hukuku
Bir kişiye sözleşmesiz iş yaptım, 40 bin TL'lik. WhatsApp'tan anlaşmıştık. İş bitince ödemiyor 'sözleşme yok' diye. Mahkemede haklı çıkar mıyım, mesajlar yeterli mi delil? Sözleşmesiz iş geçerli mi, hangi şartlarda kazanabilirim alacak davasını?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol