Sözleşmede 'tahkim' yazıyor, mahkemeye gidemiyor muyum gerçekten?

Anonim 15 May 2026 Adana 223 izlenme
Sözleşme Hukuku
İmzaladığım iş sözleşmesinde 'uyuşmazlıklar tahkim yoluyla çözülür' yazıyor. Şimdi tartışma çıktı. Mahkemeye gidemiyor muyum gerçekten, tahkim şart mı? Tahkim masraflı duyuyorum, normal mahkeme yerine daha mı kötü? Karşı taraf zorla tahkim götürebilir mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol