Sözleşmede 'tahkim' yazıyor, mahkemeye gidemiyor muyum gerçekten?
İmzaladığım iş sözleşmesinde 'uyuşmazlıklar tahkim yoluyla çözülür' yazıyor. Şimdi tartışma çıktı. Mahkemeye gidemiyor muyum gerçekten, tahkim şart mı? Tahkim masraflı duyuyorum, normal mahkeme yerine daha mı kötü? Karşı taraf zorla tahkim götürebilir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.