Sözleşmedeki bir madde anayasaya aykırı diyorlar, geçerli mi yine?
İş yerimle sözleşmemde 'işten ayrılırsa cezası 100 maaş öder' yazıyor. Avukat 'çok yüksek anayasaya aykırı' diyor. Geçerli mi yine, eğer ayrılırsam ödemek zorunda mıyım? Mahkeme bu maddeyi iptal eder mi, kazanma şansım var mı itiraz edersem?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.