Sözleşmedeki bir madde anayasaya aykırı diyorlar, geçerli mi yine?

Anonim 01 Nis 2026 204 izlenme
Sözleşme Hukuku
İş yerimle sözleşmemde 'işten ayrılırsa cezası 100 maaş öder' yazıyor. Avukat 'çok yüksek anayasaya aykırı' diyor. Geçerli mi yine, eğer ayrılırsam ödemek zorunda mıyım? Mahkeme bu maddeyi iptal eder mi, kazanma şansım var mı itiraz edersem?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol