Suriyeli'yim çalışma iznim bitmek üzere, nasıl uzatırım, işverenim halletmiyor
Çalışma iznim 1 ay sonra bitiyor, şirket uzatma için işlem yapmıyor. Kendim yapabilir miyim, hangi belgeler lazım? İzin biterse mecbur işten ayrılır mıyım, işverenin sorumluluğu yok mu? Türkiye'de kalma hakkım da etkilenir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.