Taksitli aldığım aracı geri vermek istiyorum, ödediğim taksitler ne olur?
Araba aldım taksitli 36 ay, 8 ay ödedim 200 bin TL. Şimdi geri vermek istiyorum, ödediğim para ne olur, geri alır mıyım hepsini mi yoksa amortisman düşülür mü? Bayisi nasıl davranır, mahkemeden zorla alabilir miyim hakkımı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.