Tasfiye memuru atadık ama düzgün çalışmıyor, değiştirebilir miyim?
Şirket tasfiye sürecinde tasfiye memuru atadık. Memur işini ihmal ediyor, kayıtları tutmuyor, bizimle iletişim kurmuyor. Onu değiştirebilir miyiz, hangi prosedürle? Mahkemeden talep edebilir miyim, yerine başka birini önerme hakkımız var mı? Kötü yönetimin zararını ondan alabilir miyiz?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.