Tedarikçim malı zamanında getirmedi, sözleşmedeki cezayı uygulayabilir miyim?
Tedarikçimle 3 ay önce sözleşme imzaladık, 'gecikme cezası günlük 5 bin TL' yazdık. Mal 30 gün geç geldi. Şimdi 150 bin TL ceza talep edebilir miyim, ödemezse mahkemeye gidebilir miyim? Sözleşmedeki ceza tutarı geçerli mi her durumda yoksa mahkeme indirim yapar mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.