Trafik kazası sonrası ben de bayıldım, ifade vermedim, sorun mu?
Trafik kazası sonrasında bayılmışım, ifade veremedim polis. Sonradan hastaneden çıkınca anlattım. Ama tutanakta benim ifadem yok. Sigorta 'tutanak eksik' deyip ödeme yapmıyor. Bu durumda ne yapabilirim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.