Türk olmadığım için iş yerinde rahatsızlık yaratıyorlar, ayrımcılık mı?
Suriyeli'yim çalışma iznim var, 3 yıldır şirkette çalışıyorum. Diğer çalışanlar sürekli rahatsızlık çıkarıyor, ırksal aşağılayıcı sözler söylüyor, patron buna sessiz kalıyor. Bu yasal mı, yabancı işçi olarak ben de korunuyor muyum eşit haklarla? Şirketi dava edebilir miyim, hangi yola girerim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.