Vergi dairesinden ödemeden çıkış olmuyor şirketimden, neden olur?

Anonim 03 May 2026 Ankara 282 izlenme
Şirketler Hukuku
Şirketimden ayrılmak için vergi dairesinden 'borcu yoktur' yazısı istedim. Vermiyorlar, küçük bir tutar borç olduğunu söylüyorlar ama ben göremiyorum kayıtlarda. Bu durumda ortaklıktan nasıl çıkarım, borç çözülmeden mümkün mü? İtiraz nereye, hangi belgelerle yaparım, ne kadar sürer süreç?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol