Vergi dairesinden ödemeden çıkış olmuyor şirketimden, neden olur?
Şirketimden ayrılmak için vergi dairesinden 'borcu yoktur' yazısı istedim. Vermiyorlar, küçük bir tutar borç olduğunu söylüyorlar ama ben göremiyorum kayıtlarda. Bu durumda ortaklıktan nasıl çıkarım, borç çözülmeden mümkün mü? İtiraz nereye, hangi belgelerle yaparım, ne kadar sürer süreç?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.