Yeni sendika kurmak istiyoruz iş yerinde, prosedür nasıl, patron engelleyebilir mi?
İş yerinde yeni bir sendika kurmak istiyoruz çalışanlar. Hangi sayıda çalışan üye olmalı, prosedür nasıl? Bakanlığa başvuru gerekli mi? Patron buna engel olamaz değil mi, beceriyle baskı yapabilir mi? Kuruluşta avukat şart mı, bizimle ilgili bir engel çıkar mı geri çevrilirse?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.