Yıllardır günde 12 saat çalışıyorum, fazla mesai parası vermiyor, alabilir miyim?
8 yıldır iş yerinde günde 12 saat çalışıyorum, hep aynı maaş. 'Fazla mesai yok' diye geçiştiriyorlar. Geçmişe dönük tüm fazla mesaileri talep edebilir miyim, kaç yıl geri gidebilirim? Tanık olarak iş arkadaşım gelir mi, mesai listeleri benim elimde değil, nasıl ispatlarım çalıştığımı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.