Banka çalışanı 'kefalet basit bir formalite' demişti, sorumluyumum gerçekten?

Anonim 11 May 2026 Gaziantep 27 izlenme
Kefalet Davaları
Kredi imzalanırken banka çalışanı 'kefalet sadece formalite, hiçbir şey olmayacak' demişti, ben de güvenip imzaladım. Şimdi gerçekten borç düştü bana, hepsini istiyorlar. Banka çalışanının yanıltıcı bilgisi davaya etki eder mi, kefaletten kurtulabilir miyim? Ses kaydım yok.

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol