Banka çalışanı 'kefalet basit bir formalite' demişti, sorumluyumum gerçekten?
Kredi imzalanırken banka çalışanı 'kefalet sadece formalite, hiçbir şey olmayacak' demişti, ben de güvenip imzaladım. Şimdi gerçekten borç düştü bana, hepsini istiyorlar. Banka çalışanının yanıltıcı bilgisi davaya etki eder mi, kefaletten kurtulabilir miyim? Ses kaydım yok.
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.