Cinsiyet ayrımcılığı yapıyorlar erkekler daha çok zam alıyor, bu mobbing'e girer mi?
Erkek meslektaşlarımla aynı görevdeyim ama her zam döneminde daha az alıyorum. Sosyal hayatımı sorguluyor, evlilik planlarımı yorumluyorlar. Bu cinsiyet ayrımcılığı da mobbing kapsamında mı? Maaş farkı kanıtım var bordrolarla, başka neye ihtiyacım var? Hangi mahkemeye giderim, ne tazminat alırım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.