Devlet memuruyken yan iş yaptım, bunun cezası ne, görevden alınır mıyım?
Memurken bir süre yan iş olarak kendi adıma faturalı iş yapmıştım, vergi de ödedim. Şimdi soruşturma açıldı 'memuriyetle bağdaşmayan iş' diye. Görevden alınır mıyım, ceza yatırır mıyım? Maaşımı geri vermek zorunda kalırım mı, savunmamı nasıl hazırlamalıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.