Doğum sırasında bebeğim sakat kaldı, doktor hatası mı?

Anonim 31 Ara 2025 Kocaeli 25 izlenme
Tıbbi Malpraktis
Eşim doğum yaparken bebek çok geç çıktı, oksijensiz kaldı, beyin hasarı oluştu. Doktor zamanında müdahale etmemiş. Bu malpraktis mi, bebek için ömür boyu tazminat alabilir miyiz? Hangi delillerle güçlenir davam, ekspertiz şart mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol