Doğum sırasında bebeğim sakat kaldı, doktor hatası mı?
Eşim doğum yaparken bebek çok geç çıktı, oksijensiz kaldı, beyin hasarı oluştu. Doktor zamanında müdahale etmemiş. Bu malpraktis mi, bebek için ömür boyu tazminat alabilir miyiz? Hangi delillerle güçlenir davam, ekspertiz şart mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.