Emekli olunca işyeri kıdem öder mi, devam ediyordum çalışmaya?
20 yıllık iş yerinde emekli oldum bu sene ama çalışmaya devam ediyordum. Şimdi 'emekli olduğun için kıdem hakkın bitti' diyorlar. Doğru mu, emekli olunca kıdem tazminatı hakkım sona mı eriyor? Emekli olup devam etmek için bir kağıt imzalamadım, ne yapmam lazım kıdemimi almak için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.