Erkek arkadaşımla aynı işi yapıyoruz, o daha çok maaş alıyor, ayrımcılık mı?
Yazılım şirketinde çalışıyorum, ben kadın olarak. Aynı pozisyonda erkek arkadaşım daha çok maaş alıyor, terfi de daha hızlı aldı. Cinsiyet eşitsizliği değil mi, dava açabilir miyim? Bordro karşılaştırmasını nasıl yaparım hukuken, gizli olarak alabilir miyim onun maaş bilgisini?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.