Erkek arkadaşımla aynı işi yapıyoruz, o daha çok maaş alıyor, ayrımcılık mı?

Anonim 07 Nis 2026 Bursa 257 izlenme
İş Ayrımcılığı
Yazılım şirketinde çalışıyorum, ben kadın olarak. Aynı pozisyonda erkek arkadaşım daha çok maaş alıyor, terfi de daha hızlı aldı. Cinsiyet eşitsizliği değil mi, dava açabilir miyim? Bordro karşılaştırmasını nasıl yaparım hukuken, gizli olarak alabilir miyim onun maaş bilgisini?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol