Eski eşim takip ediyor, korku içindeyim, koruma çıkar mı?
1 yıl önce boşandık ama eski eşim sürekli takip ediyor, iş yerime geliyor, arkadaşlarımdan bilgi alıyor. Korkutucu mesajlar gönderiyor. Bunun için koruma kararı çıkartabilir miyim, hangi mahkemeye giderim, savcılığa da şikayet etsem yardımı olur mu? Kaç günde olur, taşınmak mı zorundayım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.