Eski ev sahibimin aidat borcu yeni ben mi ödüyorum?

Anonim 03 Haz 2026 Kocaeli 146 izlenme
Site Yönetimi
Daire satın aldım 3 ay önce, yönetim 'eski sahibin aidat borcu var sen öde' diyor. Tapuyu aldığımda haberim yoktu. Eski sahibinin sorumluluğu bana mı geçer otomatik?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol