Faturayı ödemeyen müşterim 'parayı aldın inkar etme' diye iddia ediyor
Müşterime fatura kestim 30 bin TL, ödememiş. Şimdi 'parayı elden verdim' diye savunma yapıyor, kanıtı yok. Faturayı düzenlediğimi gösteren defter kayıtlarım var, banka hareketleri yok. Mahkemeye nasıl ispatlarım, ödemenin yapılmadığını? Kanıt yükümlülüğü kimde?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.