Faturayı ödemeyen müşterim 'parayı aldın inkar etme' diye iddia ediyor

Anonim 15 Oca 2026 Adana 331 izlenme
Alacak Davaları
Müşterime fatura kestim 30 bin TL, ödememiş. Şimdi 'parayı elden verdim' diye savunma yapıyor, kanıtı yok. Faturayı düzenlediğimi gösteren defter kayıtlarım var, banka hareketleri yok. Mahkemeye nasıl ispatlarım, ödemenin yapılmadığını? Kanıt yükümlülüğü kimde?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol