Hastanede uzun bekledim, hak ihlali mi?
Acil servise gittim 6 saat bekledim, sorum ciddi idi. Bu hasta haklarına aykırı değil mi, şikayet edebilir miyim? Hangi mercie başvururum, Sağlık Bakanlığı mı? Tazminat alabilir miyim, neye dayanır?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.