Hastanede uzun bekledim, hak ihlali mi?

Anonim 08 Nis 2026 342 izlenme
Hasta Hakları
Acil servise gittim 6 saat bekledim, sorum ciddi idi. Bu hasta haklarına aykırı değil mi, şikayet edebilir miyim? Hangi mercie başvururum, Sağlık Bakanlığı mı? Tazminat alabilir miyim, neye dayanır?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol