İş yerinde ihtar çekilerek çıkmak
Markete 2025 ocak ayından itibaren çalışmaktayım
Haklarımı alamıyorum mesai saatlerini mola haklarımı suçlamalar mobbing uygulandığı için işten ihtar çekerek çıkmak istiyorum Fakat nasıl yapmam gerekli en doğru şekilde yapmak istiyorm ihtar cekildginde iş yerine nasıl bildirmem lazm bilgileri olması için ve kıdem tazminatımla yıllık ücretmi almak için
Haklarımı alamıyorum mesai saatlerini mola haklarımı suçlamalar mobbing uygulandığı için işten ihtar çekerek çıkmak istiyorum Fakat nasıl yapmam gerekli en doğru şekilde yapmak istiyorm ihtar cekildginde iş yerine nasıl bildirmem lazm bilgileri olması için ve kıdem tazminatımla yıllık ücretmi almak için
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.