İşten çıkartıldıktan sonra kaç gün içinde kıdem davası açmam gerek?

Anonim 08 Nis 2026 Gaziantep 34 izlenme
Kıdem Tazminatı
İşten 4 ay önce çıkarıldım, kıdem ödenmedi. 'Çok geç olur dava açmasan' diye duydum, doğru mu? Hangi süre içinde dava açmazsam haklarımı kaybederim, zamanaşımı ne kadar? Önce arabuluculuk gerekli mi, doğrudan mahkemeye gidebilir miyim, süreç ne kadar uzun olur?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol