İşten çıkartıldıktan sonra kaç gün içinde kıdem davası açmam gerek?
İşten 4 ay önce çıkarıldım, kıdem ödenmedi. 'Çok geç olur dava açmasan' diye duydum, doğru mu? Hangi süre içinde dava açmazsam haklarımı kaybederim, zamanaşımı ne kadar? Önce arabuluculuk gerekli mi, doğrudan mahkemeye gidebilir miyim, süreç ne kadar uzun olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.