İşveren 'iyi niyetli olarak çıkardık' diyor, kıdem yine de tam mı?

Anonim 17 Ara 2025 27 izlenme
Kıdem Tazminatı
İşten çıkartıldığımda patron 'seni hep destekledik, anlayışlı ol, kıdemi yarı yarıya verelim' diyor. Bunu kabul etmek zorundamıyım, hayır dersem haklarımı tam alır mıyım mahkemede? Anlaşmazsak ne kadar süre sürer dava, son tutarda kayıp olur mu yoksa kazanır mıyım kesin?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol