İşveren 'iyi niyetli olarak çıkardık' diyor, kıdem yine de tam mı?
İşten çıkartıldığımda patron 'seni hep destekledik, anlayışlı ol, kıdemi yarı yarıya verelim' diyor. Bunu kabul etmek zorundamıyım, hayır dersem haklarımı tam alır mıyım mahkemede? Anlaşmazsak ne kadar süre sürer dava, son tutarda kayıp olur mu yoksa kazanır mıyım kesin?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.