Kardeşimin şirketine yüksek fiyatla mal verdim, vergi dairesi inceleme açtı
Kardeşimin şirketine yüksek fiyatla mal sattım, normal kar marjı %30 yerine %80 gibi. Şimdi vergi dairesi 'transfer fiyatlandırması' diyor inceleme açtı. Ben kazandım az, kardeşim kazandı çok diye düşünmüyorlar mı? Nasıl savunurum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.