Kooperatif ödenmemiş aidatlar yüzünden hakkı düşürür mü?
Konut kooperatifinde son 6 ay aidatı geç ödedim, ekonomik sorunlar yüzünden. Yönetim 'sizi üyelikten ihraç ediyoruz, daire hakkı yok' diyor. Bu yasal mı, üyelik bu kadar kolay düşer mi? Hangi prosedür izlenmeli, ben itiraz edebilir miyim genel kurulda?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.