Performans değerlendirmem hep düşük geliyor, oysa ben çalışıyorum, mobbing mi?

Anonim 07 May 2026 282 izlenme
Mobbing Davaları
Yıllık performans değerlendirmemde her zaman düşük puan veriyorlar. Hedeflerim ulaşılır olduğu halde 'yetersiz' yazıyorlar. Bu sistemli olarak beni terfide engelleyip işten çıkartmaya hazırlık mı? Performans kayıtları, e-mailler, başarı ödülleri delil olur mu, mobbing davası açabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol