Performans değerlendirmem hep düşük geliyor, oysa ben çalışıyorum, mobbing mi?
Yıllık performans değerlendirmemde her zaman düşük puan veriyorlar. Hedeflerim ulaşılır olduğu halde 'yetersiz' yazıyorlar. Bu sistemli olarak beni terfide engelleyip işten çıkartmaya hazırlık mı? Performans kayıtları, e-mailler, başarı ödülleri delil olur mu, mobbing davası açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.