Sigortasız çalışıyordum 6 yıl, çıkardılar, hak alır mıyım?
Restoranda 6 yıl çalıştım ama hep sigortasız, kayıt dışı. Şimdi çıkarttılar. Sigortam yokken kıdem tazminatı, ihbar isteyebilir miyim, mahkeme tanır mı bu çalışmayı? Tanıklarım var arkadaş işçiler, banka kayıtlarım var maaş aldığım. Bunlarla kazanabilir miyim davayı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.