Sigortasız çalışıyordum 6 yıl, çıkardılar, hak alır mıyım?

Anonim 24 Mar 2026 203 izlenme
Kıdem Tazminatı
Restoranda 6 yıl çalıştım ama hep sigortasız, kayıt dışı. Şimdi çıkarttılar. Sigortam yokken kıdem tazminatı, ihbar isteyebilir miyim, mahkeme tanır mı bu çalışmayı? Tanıklarım var arkadaş işçiler, banka kayıtlarım var maaş aldığım. Bunlarla kazanabilir miyim davayı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol