Toplu sözleşme yenilenecek, bizim haklarımız ne kadar artar genelde?
Şirketimizde toplu sözleşme yenileniyor. Genelde ne tür haklarımız iyileştirilir, zam oranları kanunda belirli mi yoksa pazarlığa mı bağlı? Sendika güçsüzse kötü sözleşme imzalar mı, biz onaylamak zorunda mıyız? Onaylamazsak ne olur, bireysel itiraz mümkün mü?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.