Yurtdışından telefon getirdim, vergisini ödemedim, kaçakçılık sayılır mı?
Tatilden döndüm, izin dışı 2 adet telefon getirdim, beyanname doldurmadım. Gümrükte yakalandı, ceza kestiler. Bu kaçakçılık mı sayılır, vergiyi sonradan ödesem ceza düşer mi? Telefonlara el konuldu, geri alabilir miyim ödesem? Suç kaydım çıkar mı, yurtdışı seyahatime engel olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.