Anlaşmalı iş yapacaktım vazgeçtim, karşı taraf 'cezayı öde' diyor, geçerli mi?

Anonim 16 Oca 2026 Gaziantep 225 izlenme
Sözleşme Hukuku
Bir iş için sözleşme imzaladım, sonra ben vazgeçtim. Sözleşmede 'vazgeçen 50 bin TL ceza öder' yazıyor. Bu maddenin geçerliliği var mı, çok yüksek bir miktar değil mi? Mahkemeden indirim isteyebilir miyim, hangi durumda ceza maddesi geçersiz sayılır?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol