Anlaşmalı iş yapacaktım vazgeçtim, karşı taraf 'cezayı öde' diyor, geçerli mi?
Bir iş için sözleşme imzaladım, sonra ben vazgeçtim. Sözleşmede 'vazgeçen 50 bin TL ceza öder' yazıyor. Bu maddenin geçerliliği var mı, çok yüksek bir miktar değil mi? Mahkemeden indirim isteyebilir miyim, hangi durumda ceza maddesi geçersiz sayılır?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.