Düğün organizatörü pareyi aldı, gelmedi, dolandırıcılık mı sayılır?

Anonim 01 Şub 2026 304 izlenme
Dolandırıcılık
Kızımın düğünü için organizatörle anlaştık, 200 bin TL kapora verdim. Düğüne 2 hafta kala telefonları açmıyor, ofisine gittim kimse yok. Kaçmış. Bu dolandırıcılık mı, ceza davası mı açayım yoksa hukuk mahkemesi mi? Param geri gelir mi, ne kadar sürede sonuç alırım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol