Düğün organizatörü pareyi aldı, gelmedi, dolandırıcılık mı sayılır?
Kızımın düğünü için organizatörle anlaştık, 200 bin TL kapora verdim. Düğüne 2 hafta kala telefonları açmıyor, ofisine gittim kimse yok. Kaçmış. Bu dolandırıcılık mı, ceza davası mı açayım yoksa hukuk mahkemesi mi? Param geri gelir mi, ne kadar sürede sonuç alırım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.