Sağlık sigortası ödemiyor tedavimi, 'kapsam dışı' diyor

Anonim 12 May 2026 İzmir 51 izlenme
Sağlık Sigortası
Sigortalıyım yıllardır, son tedavim için 'kapsam dışı' deyip ödemiyorlar. Sözleşmemde bu hastalık yazıyor. İtiraz edebilir miyim, mahkemeye gidebilir miyim hızlı çözüm için? Hangi yol, ne kadar süre?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol