Sağlık sigortası ödemiyor tedavimi, 'kapsam dışı' diyor
Sigortalıyım yıllardır, son tedavim için 'kapsam dışı' deyip ödemiyorlar. Sözleşmemde bu hastalık yazıyor. İtiraz edebilir miyim, mahkemeye gidebilir miyim hızlı çözüm için? Hangi yol, ne kadar süre?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.