Hastane radyolojide hatalı film çekti, kanser geç teşhis edildi
Bir yıl önce hastaneye gittim, röntgen filmleri 'temiz' dediler. Şimdi kanser çıktı 3. evrede. Eski filmleri yeniden inceleyince başlangıçta da varmış, görmemişler. Bu hatalı teşhis için dava açabilir miyim, geç teşhis tazminatı nasıl hesaplanır?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.