Hastane radyolojide hatalı film çekti, kanser geç teşhis edildi

Anonim 26 Oca 2026 154 izlenme
Tıbbi Malpraktis
Bir yıl önce hastaneye gittim, röntgen filmleri 'temiz' dediler. Şimdi kanser çıktı 3. evrede. Eski filmleri yeniden inceleyince başlangıçta da varmış, görmemişler. Bu hatalı teşhis için dava açabilir miyim, geç teşhis tazminatı nasıl hesaplanır?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol