Sitedeki blok başkanı yönetimi destekliyor, biz nasıl muhalefet ederiz?
Blok başkanları yönetimi destekliyor, biz çoğunlukla muhalefetiz. Genel kurulda oylama 'blok başına 1 oy' diye ayarlamışlar. Bu kanunen mümkün mü, çoğunluk biziz?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.