Sitedeki blok başkanı yönetimi destekliyor, biz nasıl muhalefet ederiz?

Anonim 19 Oca 2026 Konya 332 izlenme
Site Yönetimi
Blok başkanları yönetimi destekliyor, biz çoğunlukla muhalefetiz. Genel kurulda oylama 'blok başına 1 oy' diye ayarlamışlar. Bu kanunen mümkün mü, çoğunluk biziz?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol